Gud vad jag längtar...

Så jag vill bara sticka och virka inte sitta här med armen i paket. Nu är det 1 v kvar tills man får ta av gipset. EN hel vecka idag. Sen kan jag ju börja träna handen då är virkningen bra. Brodera funkar ju men inte fullt ut. Lite jobbigt.
Men idag ska ndet bli lussebullar och pepparkakor vad jag förstått. Min pojkvän har gjort degen till peppisarna. Så blir lussebullsdeg senare. Kommer lukta gått iallafall. För personligen är jag gärna utan =)
Sen vad händer i helgfen jo det spårvagnstokiga gänget är på g ner. De ska åka och köra gammelvagn hela helgen. Lisebergslinjen är det som gäller tror jag allt. Mellan Drottningtorget och Liseberg eller Sankt Sigfridsplan som den stannar vid. Ska bli mys ha dem nere på besök hoppas bara man hinner umgås lite med dem också.
Sen är det NÖRD AUKTION på Chalmers. Min första =) ser fram emot detta har hört en del mysko bl a säljer de skilsmässolådor. Tjohoo undra vad det är i en sådan. Detta är fullt fina, friska och trevliga killar som håller i dessa auktionermen de är singla de festa. Jo för vi tjejer letar fräcka hunks som  gärna sårar oss som extra krydda. Men här har vi suveräna exemplar av män som kommer vara trogna, snälla och faktiskt få schyssta jobb. De utbildar sig ju till ingenjörer ändå. De kan ev behöva hjälp att klä sig en aning emellanåt. Men som tjej brukar ju shopping vara kul. Sägs det.
Själv går jag in i en affär scannar av den vet på 5 sek om där är något för mig går eller tar en runda runt. Detta gäller även de killar jag är shopping råd till. För det är så tråkigt prova nglo prova fyyyyy. Jag blir så less och får slam i hjärnan och fixar inte mer på hela dagen. USCH! Gekås i Ullared 1 timme sen är hela varuhuset avklarat. Zapp zapp färdigt =) ingen onödig glaning här inte. Nu är man ju uppväxt med detta fenomen då man är från Falkenberg från början. Men jag och mina nördhunks ska dra en repa dit i en ballongbil. Jepp jag sa det i en ballongbil. Självklart flyger de ballong på fritiden några av dem. Den ultimata nördsporten. Men jag e en nörd och längtar tills jag kan slänga mig in i denna sport. För det är ju så häftigt.
Sen väntar vi på min syrra som i söndags skulle pressat ut en dotter. det kom inget. Hon går som en anka och vankar i Norge där hon bor. Ungen bara total strejkar och ska inte födas. Sist gick hon också över. Men jag tror hon börjar få nog. Efter 9 mån brukar man ju det. När man då kommer till v41 börjar man ju fundera på om ungen kommer alls. Graviditeten kanske stannar av och går tillbaka. Jaha här blev det inget då. 9 nya månader att vänta omvänt för att sedan börja om på nytt. Skulle hon gilla haha. Hon har ju faktiskt inte gått över så mycket ännu heller en annan fick 10 dgr extra. Jag var helt psyko det sista. Men den som väntar på något gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0