Jag känner...

Att just nu blir det dåliga uppdateringar på bloggen. mest för att jag virkar, gör mönster, pluggar och studerar massa olika bloggar hela dagarna. Men det handlar mest om att försöka hitta lite tips och idéer till inspiration.
Det har blivit en hel del projekt får nog nästan skaffa en loggbok och skissblock så jag kan få ner allt på pränt. Sen får man ju inte glömma skriva hur man tänkt och tänker med. Tror det kommer bli toppen och jag ser fram emot att kunna lägga ut lite mönster snart.

Kommentarer
Postat av: metamorphosis

Jag satt också och suktade efter det där garnet ett bra tag, eller rättare sagt efter ett projekt som kunde passa till det - för det är ju MINST sagt färggrannt, men oh så fint!

Har varit rädd att det skulle bli FÖR mycket, men som kortärmad tunika blir det nog bra. Med hellånga ärmar skulle det lätt kunna bli lite väl mycket av det goda, iaf för min smak... ;-)

2009-11-05 @ 18:36:16
URL: http://metamorphosis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0