jaha

Då ska man operera höger hand imorgon. Toppen samtidigt så fick jag godkänt på psykologi provet. Toppen då hade man lite fler poäng att lägga till handlingarna.
De ringde från shlgrenska idag. Sist ringde de 15 min innan operation Idag fick jag en dag föraning iallfall. Men det känns jobbigt sist hann jag inte tänka det hinner jag nu om man säger så. Aouch.... Så har man ingen som kan följa med och hålla handen heller. Typiskt känns lite ensamt och ja ännu mer ensamt. Får se vad som händer.
Väntar nu på att få tag i fk angående detta. Jag får ju bara varasjukskriven med sjukpeng till jan. sen har det gått 180 dgr. Vilket oroar mig dock. Nu kommer jag ju vara tvungen att vara sjukskriven för rehab till mitten av jan. Har jag otur blir det ju inga stålers i jan då. men detta är ju inte samma sjukskrivning. Det är en ny för en ny hand. Den gamla var för vänster hand nu skall det in och operera höger.
Min dotter är på väg hem också. Hon är inte alls bra efter vaccinet får pyssla om henne lite extra nu när hon kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0