Radioamatör

Svaret är ja. Det är nog bland det nördigaste man kan göra och jag vet inte varför jag gör det helt. Men jag tyckte det verkade lite coolt. Fast jag klankat ner på alla i min omgivning som sysslat med det. För jag är ju så HÄFTIG. Någonstans dog detta och jag tycker detta verkar skitfräckt.
Så nu sitter man här och pluggar bokstaverings alfabet och landskoder utan logik. En hel del utan till kunskap som krävs inför provet i morgon. Vi är inte många som kommer göras det men sen kommer vi ha ett hett cert efter. Eller en amatörsändar liscens det du.
Hmm vet inte vad jag ska ha den till men jag skulle kunna klaga på radiodisciplinen på jobbet tex. Kanske snacka med min kompis som jag mer eller mindre kan titta in i fönstret hos. Ja och massa annat onödigt. Tjuvlyssna och annat man kan ägna sig åt.
Det är ju inte så att man inte kan göra bort sig på radio. det är klart man gör. Så varför inte det är säkert bra att ha nångång. Vem vet.

Kommentarer
Postat av: Jakirlu

sv: Ja, det va jättefina bakgrunder! :) Tack!

2009-11-16 @ 16:42:43
URL: http://peekaboooo.blogg.se/
Postat av: Mållgan

Hej! Det är jag som är din hemliga kompis. Nu skall vi se vad vi kan lägga i första paketet....

2009-11-17 @ 10:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0