Bebisar

Nu har de små monstrena kommit. De är i fullfärd med att upptävcka våra 50 kvm lägenhet. Dock är inte den stora katten så impad. Hon ligger under min säng och morrar...

Hoppas jon inte tänker göra det hur längesom helst. Hon fräser med. De små verkar inte bry sig om henne inte heller verkar de rädd för henne. Jag visste ju sedan innan att jag hade världens mest elaka katt som aktivt vill döda allt levande.
Detta inkluderar mina vänner på 2 m. Man tycker ju hon borde ge upp när det kommer stora killar. Men nej då hon anfaller. Hon lurar i skohyllan, under sängen och på alla andra ställen hon kan överraska genom att slänga ut en klobeklädd tass. Den ska sedan gärna fastna i någons ben. Dessa verkar betydligt mer sociala och vill gosa en aning.
Ebba kommer bli lyrisk när hon kommer hem och hittar de små bebisarna. Killen som heter Olle är väldigt nyfiken. Han vill hela tiden fram och kika på allt inkl Monstret. Trots att hon fräser och morrar. Hon har iallafall inte attackerat. Vilket jag heller inte hoppas hon gör. Han har försökt bita i mina sker. an får flytta undan grejerna hela tiden ordentligt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0