Då är åter morgonen här

Man ska försöka få upp de trötta barnen som bara vill snarka vidare som inte förstår varför man ska lägga sig när man är pigg och gå upp när man är trött. Men det är ju verkligheten. Upp upp upp och iväg till skolan.

Idag hämtar jag dem ju kl 13 så skall kosan styras mot Norge sen. De skall göra ett besök hos mormor en vecka ungefär. Nästa vecka kommer jag väl upp några dagar tror jag. Får se vad som hinns med. Om inte annat så skall de ju hämtas. Hoppas de kommer ha det bra. Andreas ser vrkligen fram emot det Ebba är väl så där.

Min bror är ju bara ett år äldre än Andreas så de har ju roligt ihop Ebba känner sig nog mer ensam. Men mina systrar förhoppningsvis kan tänka sig sysselsätta henne eb aning. Trots att de är stora och har egna barn.




Kommentarer
Postat av: Lisette

Hej där :)

Tänkte berätta att jag har en liten outlet där jag säljer mycket saker väldigt billigt just nu.. Allt från skor, kläder till accessoarer.. Ta dig gärna en titt och lägg en kommentar fall du är intresserad av något så hör jag av mig så snart jag kan så tar vi och fixar de :)



Direkt adress till outleten: Http://lisettee.blogg.se/outlet



KRAM, Mvh lisette

2009-10-20 @ 13:53:17
URL: http://lisettee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0