Tävla hos familjen korb

boobtavling

Tävlingsregler!

Det du behöver göra för att delta i tävlingen är:

Skriv namn & bloggadress/mailadress i en kommentar.
Skriv i vilken storlek du vill ha toppen.
Skriv ett inlägg i din blogg där du använder dej utav tävlingsbilden
samt länkar till tävlingen.

[Har du några frågor ang. tävlingen är du välkommen att skriva dom i en kommentar.]

Tävlingen pågår t.o.m. den 1/11 då jag lottar ut vinnaren som presenteras i bloggen.

Lycka till önskar FamiljenKorb & Boob!

Boob var det bästa jag hade när jag både vänta och hade fött barn. Såklart ni ska vara med och tävla för det är jag =)


Kommentarer
Postat av: Johanna ♥ Minna

Du vann!



Grattis till dej och din syster.

Maila mej din adress. :)



KRam

2009-11-01 @ 10:33:56
URL: http://salkert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0