Tävling

U T L O T T N I N G

Hej alla goa vänner i cyberrymden.

Nu är det dags för en liten utlottning
för att fira att jag har kommit över
10000 besökare.

Det är så roligt att ni varit så duktiga att
titta in hos mej.

Jag har tänkt mej en “JULIG” tävling.
Men det stora problemet är att jag
inte hunnit väva det jag vill lotta ut än.

Därför blir det en lite annorlunda bild
på vad ni kan vinna.

Första pris blir en RIPSLÖPARE i
rött och guldbeige.
Just nu ser den ut så här:

100_2063

Det var väl snyggt!

Och så blir det ett 2:a pris och ett 3:e pris.
Det är fransservetter i hellinne
och de ser ut så här nu:

100_2060
De är också i rött och guldbeige.
Det gula och grå är bara stödtrådar så länge.

Får jag riktigt många kommentarer kan det hända
att jag delar ut lite tröstpriser
eftersom det snart är jul.

Vi gör som vanligt, 1 kommentar här = 1 lott.
Länkar du med bild på din blogg också blir
det 2 lotter.
Skriv i kommentaren om du länkar!

Även om du inte har blogg kan du vara med
och tävla.
Skriv då din kommentar + mail.adress.
Klicka på anonym och skicka iväg.

Nu undrar ni förstås när jag kommer att ha
dragningen.
Tävlingen håller på till och med den
24 november.

Nu hoppas jag att riktigt många vill vara med
och ser fram emot trevliga kommentarer.

Kramisar Birgitta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0