Tillökning

Nej jag ska inte ha barn men idag får jag 2 kattungar. Hoppas innerligt de är rumsrena för det är gammelkatten. Hon har varit suverän sen första dagen jag fick henne dock är hon folkilsk. Vilket kanske inte är det bästa däremot.

Min hand börjar bli bättre inte fullt men sakta kommande. Det gör väldigt ont och jag får fortfarande inte få den blöt. Men jag virkar =) massor. Redan fått ihop 3 amigurumis. Självklart kommer det ilder snart. Jag har även fullt med funderingar på hur jag kan pimpa dem lite. Måste verkligen snart ta mig till stan och köpa lite olika småprylar jag kan sy på.

Jag har fått flertaler andra idéer också som man kan sy och tillverka. Hoppas på att kunna få ihop en bunt innan jul så kan man ha lite online julmarknad =)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0