Byten =)

Jag har anmält mig till fler av stickameras härliga byten. Alltid lika kul att knåpa ihop ett paket att sända som att sedan mottaga något. Man har ingen aning om vad som kommer. Det bästa är nog att man får prova nya garner. Man kanske gått och pillat på det, tittat drömt lite men inte köpt. Så kommer det på posten och ja det är bara lycka. Jag har ju en hemliskompis just nu jag sänder till och en annan jag får av. Hemlige Mållgan som verkligen skickat garn som passat mig perfekt. Nu ska jag sända mitt sista paket. Det kommer innehålla alpaca silke från Drops, stickmarkörer jag gjort själv, en beskrivning som blivit inhandlad från ravelry och nog något mer.... Vi får se vad det blir.

Sen har jag anmält mig till ytterligare:








Te kompisen är Urmodern som kommer få ett härligt fruktigt te inhandlat i GBG och lite garn från Drops. Sockgarnskompisen vet jag inte ännu vem det blir. Men jag har en plan på vad jag kommer skicka iallafall.

Sen har det ju stickats en heldel som jag inte plåtat och fått upp bild på. Har ju inte ens fått upp bild på förra hemlispaketet *skäms* nu kommer sista här i feb =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0