Garn

Kan ju glatt säga att garnet från Litauen har anlänt eller iallfall delar av det. Inget har dykt upp från Kina ännu. Hoppas det kommer snart. Dock beställde jag 2 kg från lItauen och fick 1,6 men jag har blivit lovad att de sista 400 skall snart dyka upp. Inga hemliga paket har dykt upp ännu eller mitt garn och te. Får se om där är något på posten imon =) Man är ju så nyfiken. Sen är det sockgarnsbyte jättekul.
Hoppas man får något nytt att prova på. Blir ju oftast fabel eller raggi som används.

Men snart ska jag få upp lite bilder på mina stickade alster. Har varit mycket nu stängda skolor och sjuka men ja snart måste jag fixa det allt är ju på slutskedet.

Kommentarer
Postat av: Mållgan

På grund av en del snöprolem, hann ditt hemlispaket inte till brevlådan innan den tömdes idag :(. Nu är det i alla fall postat och på väg, men tyvärr blir det någon dag försent även den här gången. Jag hoppas ändå du skall gilla det som ligger i, där finns några ledtrådar också...

2010-02-25 @ 21:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0