Ginas stickblogg har en fantastisk tävling =)

Klicka på bilden kommer du till Ginas härliga tävling

10 000



I dag har min blogg paserat 10 000 besökare! Det ska jag fira. Men alla lottar ut garn och när man har mycket garn så måste man ha stickor, så istället för garn ska jag lotta ut nya lyxsettet från Knit Pro.

Innehåll:

8 st utbytbara stickspetsar i storlekarna: 3½, 4, 4½, 5, 5½, 6, 7, 8.
4 st vajrar storlekarna: 60 cm, 80 cm, 120 cm, 150 cm.
2 st låsnycklar (används när man skruvar på en ny spets eller vajer).
8 st Vajerstopp (används när spetsarna tas bort och man vill stoppa maskor från att trilla av vajern, eller om man vill använda vajrarna som flexistickor).
1 st väska i plast för förvaring.

Lämna en kommentar efter inlägget så är du med i utlottningen, länkar du och skriver en till kommentar så har du 2 röster. Utlottningen sker när jag kommer hem den 4/2 på bloggens ettårsdag.


Kommentarer
Postat av: Signe

Oj,vad generöst och svårt att motstå... Jag vill vara med i utlottningen. Jag surfar just nu på mobilen, men skall lägga en länk i morgon näg jag sitter vid datorn igen. Fin blogg dungar förresten. Hittade hit när jag surfade runt lite...

2010-01-24 @ 18:53:01
URL: http://signe39.blogspot.com
Postat av: Signe

Oj, jag ber om ursäkt. Jag missade att det var Gina som lottade ut stickorna. Jag läste lite slarvigt och missade raden i början. Men din blogg är definitivt jättefin och hit kommer jag återvända fler gånger.

2010-01-25 @ 00:52:01
URL: http://signe39.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0