Jag har fått en award helt fantastiskt


En av mina favoriter bloggerskor Crochetra har gett mig denna. Hennes blogg är väl värt ett stort besök.

Med utmärkelserna följer att jag ska:
- Kopiera awarden till min blogg
- Länka till personen som gett mig awarden
- Berätta sju intressanta fakta om mig själv
- Välja sju andra bloggar att ge awarden till
- Länka till deras bloggar
- Lämna en kommentar i deras blogg med information om att du gett dem en award.

7 fakta om mig:

1. Jag har ett enormt pysselbehov jag klarar inte av att ta mig genom dagen utan att pyssla
2. Jag älskar gamla bussar och spårvagnar
3. Enligt tester är jag uppenbarligen översocial
4. När jag var 16 år började jag som resledare
5. Höggravid med första barnet möblerade jag om hela huset ensam. Vi hade en stor mängd tunga ekmöbler.
6. Jag är en luring
7. Totalt garnberoende och har nu inköpsstopp av min sambo

Vilka 7 ska jag ge denna award till då!

Jo följande:

Mamma P handarbetar. Fantastiskt inspirerande och värd att följa. Här lärde jag mg tvåändsticka. Hennes engagemang i stickningen inspirerar. Älskar påläggsömnad och annat från Dalarna bla.

Evas this and that fina bilder och trevlig att följa. Hon har även börjat tvåändsticka vilket också är trevligt att följa.

Dödergök mycket insperation och alltid trevlig läsning. Ja dödergök du har säkert fått en uppshö av utmärkelser och det är du värd. Du belyser många mörka kvällar.

Medea
inspiration och mycket ljus i denna blogg. Spännande att följa alla saker som händer och så mycket som produceras.

Idas Kreativa fin blogg. Mycket roligt och saker som produceras. Fina amigurunios som träder fram och mycket roligt att hitta på denna blogg.

Stickfrossa för att det var denna blogg som jag bestämde mig att ge mig på att spinna garn. Nu är jag ägare till 2 spinnrockar som båda är inhandlade för 1 kr st. Tack för det stickfrossa. Hade aldrig vågat om jag inte sett det fantastiska garnerna du producerar.

Ilsefin mycket trevlig blogg. Massa finna saker och bra länkningar till de mönster hon använt. Fantastiska bilder och mycket inspirerande.

Så det är mina 7 bloggar som jag följer tätt och verkligen också vill ge en award.

Kommentarer
Postat av: Ilsefin

Tack så mycket, vad glad jag blir!

2010-02-01 @ 21:27:49
URL: http://www.webtrotter.se/ilsefin/
Postat av: Mamma P

Tusen Tack!

2010-02-02 @ 10:40:52
URL: http://mammaphandarbetar.blogspot.com
Postat av: Mållgan

Hej! Jag måste bara höra om ditt hemlispaket kommit fram? //Mållgan

2010-02-02 @ 19:45:57
Postat av: Efwa - Medea

Tack snälla för att jag fick den. Har redan skrivit <a href="http://medeashem.blogspot.com/2010_01_01_archive.html#3692801974490193249">många saker om mig</a> eftersom jag fått den tidigare. Men lägger till dig som givare. Tack snälla!

2010-02-07 @ 18:10:02
URL: http://medeashem.blogspot.com
Postat av: Medea

Oj vad konstigt det blev med länken...

2010-02-07 @ 18:10:51
URL: http://medeashem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0