Tävling hos Katrina design

Årets första utlottning!
Jag firar 10 000 besökare!
Weee! Känn min glädje!

Vinsten:
En mössa med motiv

- ett beställningsjobb.

Det är en dubbelstickad mössa, det betyder att mössan är vändbar och att motiv & mönster blir spegelvända på andra sidan.
Se bilderna ovan!
  • Du bestämmer två färger -som går att skilja från varandra så man ser mönstret, ex. något mörkt och något ljust.
  • Du ger ett förslag på motiv så försöker jag skapa det motivet! Eller ev. om du har sett ett motiv som du gillar på bloggen.


Det kan komma en mindre vinst till en nummer tvåa,
vi får se om jag kan hitta på nåt skoj.
Det är i så fall något liknande den första vinsten.



Kommentarer
Postat av: Kattis

Hej lycka till i tävlingen! Kom ihåg att det kräva två kommentarer för dubbla lotter, väldigt mycket lättare att räkna då.

2010-01-09 @ 15:28:43
URL: http://blogg.designkatrina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0