Tävling hos Amigurumi och Pysslerier

Klicka på bilden kommer ni till hemsidan med utlottningen



Utlottning!!


Att jag har haft över 15000 besök måste ju bara firas =)
Tack för er som kikar in då och då, det värmer mitt hjärta!
Vad som kan vinnas är:
Allt detta. Förutom min favoritduk =)

3 nystan a´50g av ett garn inköpt i Paris.
Dubbelklicka på bilden så förstår du nog konceptet!




Ca. 125g garn, inköpt i Tunisien. Mossgrön, vacker färg!
Antagligen ull blandat med acryl-väldigt mjukt!
Har inte provstickat mina 3 kilon från Tunisien än men st 2 kanske blir lagom? Alltså ett ganska tunt garn...  


50g Drops Lin (100% lin)
50 g Drops Safran (100% bomull)


9 Bambuvirknålar i strl 3-7
För en lott: Lämna en kommentar i kommentarsfältet. Om du inte har någon blogg skriver du istället din mail!
För två lotter: Lämna en kommentar och länka om lottningen på din blogg, låna gärna en av bilderna!
Vinnaren kommer att dras den 17/7.
Lycka till!

Kommentarer
Postat av: Jeanette Karlsson

Hejsan! skulle vara jätteroligt å vinna för en gångs skull..jag älskar materialet trä, då jag inte längre kan använda metall sen jag va gravid..

hoppas på tur:)



Mvh Jeanette



Obs, har även länkat!

2010-07-13 @ 19:17:06
URL: http://talaromallt.blogspot.com
Postat av: Mia

Åhhh, vilka fina priser. I´m all in och så länkar jag såklart

kram Mia

2010-07-15 @ 13:29:55
URL: http://www.snitsatstickat.blogspot.com
Postat av: Stickenickan

Åh så fint garn från Paris :-) Hoppas på tur!´

Må gott, Stickenickan

2010-07-15 @ 15:13:32
Postat av: Stickenickan

Hej! Åh så fina garner från Paris! Jag hoppas att jag har tur!

Må gott, Stickenickan

2010-07-15 @ 15:15:23
Postat av: Margita

Oj vilka fina priser jag vill vara med.

2010-07-15 @ 16:08:05
URL: http://margitahamid.blogspot.com
Postat av: Birgit Zentio

Vilken härlig blogg jag hittade!

Utlottning dessutom-klart att jag vill vara med!

Länkar förstås och håller tummar och tår!

Tittar inigen! //BiZen

2010-07-15 @ 20:28:08
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0