Flytt

Nu närmar sig vår flytt med stromsteg. Självklart ligger vi ljusår efter i hanteringen. Packningen är minimal och det kommer bli en stressig helg helt klart. Nu är jag hemma dunderförkyld med en sjuk son. Som dock är bra nog att knalla iväg till skolan imorgon. Jag försöker packa lite, sticka lite och ta det lugnt.
Men visst paniken börjar klättra lite på mig.

Min mamma har lyckats hitta min bok med. Selbustrikk av Rauma =) tjohoo. Hon sände den förra veckan men den har inte hamnat i min brevlåda ännu. Hoppas den kommer snart. Eftersom hon bor i Norge kan det ju ta nån dag extra men nu borde den dyka upp.

Jag har även anmält mig till stickameras Mixa och Matcha =)

 

Lite spännande har svarat på massor av frågor för att min match kompis ska kunna sända rätt grejer.

Min plan för första hemlispaketet är klart med. Så det skall posstas till min hemlis. Jag bara längtar till mitt kommer fram med så jag kan se vad min hemlis skickar till mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0