Det är lite mycket nu!

Känns som inte allt faller på plats riktigt...
Vi ska snart flytta och massor av folk ska se på lägenheten vi bor i. INte kul när man har flyttkartonegr, påsar och all annan skit staplat på varandra överallt.
Bloggen blir dåligt uppdaterad med det häner så mycket just nu. Mer än jag önskar ibland. Sen får jag inte ordning på den. blogg.se har inte några lätta funktioner när man vill fixa till saker. SUCK! Men jag jobbar lite på en ny blogg som bara ska bli stickning =) får se när jag kommer igång med den.

Stickning har det blivit lite dåligt av på sistone. Men det börjar ta sig. Jag har stora planer på att stika en jacka i tvåändstickning som ska vara lite inspirerad av folkdräkt. Vet precis hur jag vill ha den i huvudet. Bara få ner det på papper och skiss. Sen ska det upp på stickorna.

Men ju st nu haqr jag :
En tamzin
uppifrånochnerkofta

Det är det som är på stickorna som ska bli klart. Påbörjat att försöka slutföra.... Men det blir lätt liggande när man hittar nya projekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0