Syfestival =)

Idag ska jag till Borås på syfestival =)
Hoppas hitta massor kul till mina projekt i huvudet...

Samtidigt som jag febrilt letar efter en klänning. Odd mOlly stuck på nätet.
Hittat lite intressanta objekt på bla Tradera. Tänkte liksom ev gifta mig i klänningen. Eftersom vi ska göra det i rådhuset så känns en formell vit brudklänning en aning off. Det har jag ju redan gjort en gån...
Men det står lite mellan följande:



Nu blev ju inte den ena bilden så bra men men. Detta är vad jag är sugen på iallfall.
Den första klänningen fanns med snyggt röda slag på ärmarna men den finns inte till försäljning =(
Den andra var en sommarkollektion så det är ett rent h****** att hitta den men jag har lyckats.
Vi får väl se vad de blir. Odd Molly är ju inte så billigt precis.

Deras stickade kollektion finner jag väldigt inspirerande verkligen sugen på att ge mig på något liknande. Får se vad man ramlar över för fyndlåda idag i Borås.

Kommentarer
Postat av: Sara S

Den andra modellen kommer du passa skitbra i.

2010-09-26 @ 10:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0