Mina projekt just nu =)

Denna har jag stickat färdigt faktiskt redan. I härligt turkos eskimo garn med stickor 7 och 8. Den har dock fått en del förändringar tex så är den längre och i gravid stl skall försöka få upp en bild snart. Som ni ser är det ett Drops mönster. Det gick ett helt kilo garn med.

Denna stickar jag på just nu skall bli ett täcke till vagnen den stickas i lucca fino som är fantastiskt fint i kvalitet och färg. Jag använder turkos botten rosa hjärtan och lila mitt. Man kan hitta gratis mönster hos med pinner og litt garn helt fantastisk norsk blogg med massa fina graqtis mönster.'

Men det är bara bra att det börjar ta på mitt garnöager jag har nämligen gått med i en Ravelry grupp som heter 12 in 2011 som innebär 12 projekt och att man skall använda det garnlager man har =) Vilket jag verkligen behäöver då det börjar bli trångt. Jag har ju redan avklarat 2 projekt med garn som legat hemma. Drops tröjan och monkeysockar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0