Nedräkning

Jag har en konstant nedräkning nu tills jag skall gå hem i över 1 år från och med fredag.
Jag har sista dagen i uniform i morgon 2 dgrs resa med jobbet sedan ledigt. Massor av ledigt önskade väl bara lite att det fanns utrymme att orka något. Nästa nedräkning är till lillan som ska ut.
De där sista jobbiga veckorna man bara väntar och väntar. Men det är 7 veckor kvar sen får jag väl se om jag går över med.

Stick uppdatering. Latvian vogneteppe är snart klar 2,5 rad hjärtan kvar och 7 varv slätstickning sen skall den vara klar. Det skall monteras på ett bakstycke till den. Rotar förfullt i mina tyglådor men har inte hittat något lämoligt där. Får se om jag kan köpa något bra bomullstyg i rätt färg annars.

men det skall stickas massor nu när jag är ledig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0