Byte

Jag sände ju iväg mitt garn och te bytespaket till Therese nu har jag varit inne på+ hennes blogg och sett att hn fått det med =) Det är verkligen jätteroligt. Själv väntar jag fortfarande spänt på att mitt skall dimpa ner i brevlådan. Det har inte dykt upp men jag hoppas det gör det snart. Det är ju så spännande.
Nu väntar man på vem ens hemlis kompis ska bli med. Så man kan skicka småtrevliga presenter varje månad till. Jag har massa klurigheter som jag ska lägga med. Lite ledtrådar och annat för att se om hon /han kan liste ut vem jag är som sänder lite saker till personen då och då.
Det  var verkligen toppen att anmäla sig till bytet är riktgt glad jag gjorde det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0