Hemma

Det blev inte så många inlägg i helgen eller bilder. Men nu skall barnendras upp ur sina sängar. Det är skola efter 1 veckas ledighet så är det dags nu att knata iväg och sonen skall till tandläkaren.

Men jag hade en trevlig helg med en hel del foto och virkning 1 par arnvantar och 1 halvt par vuxen vanatar. När jag kom hem sen vämtade koftans kofta mönster på mig innanför dörren tjoohoo. Dock undrar jag var allt jag ropat in från tradera tagit vägen hoppas det dyker upp snart.

Jag har gjort mitt te och garn paket nu. Ska bara köpa en påse eller liknande till det ja det heter ju vadderat kuvert. Det skall plockas upp och sändas så den lyckliga mottagaren får det. Eller jag hoppas hon blir lycklig iallfall.

Dags att skriva hemlisfrågorna med och ge svar tilld dem kanske något att göra i EM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0