Idag åker gipset av

Underbart, underbart, underbart idag skall mitt gips av jag kan knappt vänta. Först hämta dottern på skolan ner till distriktssköterskan så tar hon av gips och stygn.

Sen skall jag och dottern in till stan. Vis skall köpa nya vinterskor och sen skall jag titta på lite virkgarn. Nu skall det sättas igång att handarbetas. I 14 dgr skall handen aktiveras så alla nerverna fungerar. Efter det är det en ny kirurgtisd sen får jag reda på när jag kan återgå till jobbet.

Amigurumi jag jhar så längtat sen jag fick boken att prova. Sett massa söta små djur som gjorts av bekanta nu är det äntligen min tur tjohoo.

Det är även dags sy en aftonklänning. Den 5 dev har vi jubileum för svenska spårvagnssällskapet. Tänkte ha mig en långklänning i empirestil. Har ett tyg i lite gyllengul siden och brun voile. Kommer nog bli väldigt fint hoppas jag. Man får tänka sig lite Jane Austen inspirerat. Självklart kommer det att komma upp bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0