Jeans

Jag köpte nya jeans idag =) sköna och snygga sen inte så dyra heller 499 kr på JC ord pric 599kr, men om man är medlem i JC 100 kr rabatt på jeans. Kan ju inte bli bättre jag behövde verkligen ett par. Så det blev ett par Crocker 334.

Satt super och jag har ju lite mage så de var låg midja snygga i rumpan och schyssta framtill. Tjohoo är jätteglad. Ett par typiska vardagsjeans som man kan använda när som.

Jag får alltid leta innan jag är nöjd. Dagens skörd var väl en 10 provade par innan fullträff. JC is the shit alltså.  Ska man leta jeans är det dit man skall gå.

Hoppas bara nu på att kunna hitta en schysst outfit till den 23när det är klä upp dig middag. Jag har ett par snygga Stockhlm kostymbyxor. Det är väl det jag siktar på med en söt blus, snygga pumps och liten kofta eller kavaj. Men detta återkommer jag med =)

Kommentarer
Postat av: steff

haha usch jag hatar jeans xD Hittar aldrig såna som passar!

2009-10-17 @ 21:29:46
URL: http://gatitablanca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0