Lördag

Det är lördag kväll och sitter och stickar raggsockar. Lite tyst och mysigt med kattungarna och datorn. Ska börja massa spännande projekt. Ropat in garn och mönster på tradera =)
Även varit en sväng på Deisy Design och inhandlat lite olika saker. Skulle ju bara ha lite grann medn när jag gick därifrån var det lite mer.

2 nystan raggi
2 nystan safran
1 st rulle silvertråd
1 st rulle guldtråd
2 nystan debbie bliss eco
1 packet strumpstickor i trä nr 6 (behövde dem nog egentligen inte)

och jag som var på Garn & Broderi häromdagen bara och handlade.

Men av detta skall det bli inneskor, brudkronor, raggsockar, disktrasor och ja lite andra projekt sen skall en massa amigurumi virkas med. Riktigt kul. Har ju ropat in 300 g Marks & Kattens eco bomull med.

Sen emellan detta skall det pluggas Matte och Psykologi snart är det tenta och jag har knappt startat. FAN!
Men jag har bara mig själv att skylla blivit uppslukad av all virkning och stickning. Fick reda på häromdagen att ditt broderi skall ta hem ett Dimension broderi åt mig med som jag letat länge efter.

Ska försöka lägga upp lite bilder snart =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0