Garn garn garn

Här har det inhandlats mängder av garn. Kan varmt rekommendera att man kollar in ebay. Jag har köpt garn för ca 500 kr inkl frakt som skulle kosta runt 2-3000 här i Sverige om jag handlade i affär. Nu vet jag inte om jag bara ahft tur vid inropen. Men sen ska det ju dyka uppmed. 3 st inköp från Kina och 2 från Litauen. Det dyra var frakten garnen var i princip gratis. Men jag har handlat för så mycket jag kände jag kunde mista om det skulle visa sig vara skit.

Iofs har jag bara positiva erfarenheter av ebay sedan tidigare. Hoppas på att det bara ska gå bra och grejerna kommer fram :)

Köpt lite kul böcker från amazon.com med knitters almanack och knitting amagurumis jättefina böcker. Väntat en hel månad på dem. Men de damp ner i postlådan innan sista datum för lev ens trätt i kraft. Härligt.

Idag postades även ett paket garn och te samt det sista hemlispaketet. Hoppas de blir nöjda med vad de får. Sen har jag sockgarnsbytet kvar. kanske man kan ropa in något spännande garn på ebay att sända. Hmm får nog surfa runt lite till. Kan ju vara väldigt kul erbjuda något extra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0