Adventstickning och annat mys

I helgen har det varit fullt upp som det brukar vara så här i December. Glögg, mat och lucia tåg avlöser varandra i ett virr varr. Barnens fritidsaktiviteter har avslutningar och det skall deltas på dans uppvisningar med hutlösa biljettpriser (utöver alla pengar man betalar i deltagaravgift) och nya kläder till uppvisning.  Sen ska man stressa med idag kom jag på att imorgon skall E ha änglakläder till sitt lussetåg. För nej hon kunde ju inte delta som tärna, tomte eller pepparkaka som alla andra.

I detta virrvarr har vi haft en mycket trevlig julfest på Ringlinien och jag har deltagit en mysig adventstickning hos Tehus densamme garnasinne ägarinnan.



Ella i famnen på Åsa =)

Som vanligt kom jag på det här med bilder när alla hade gått. Så ja vad kan man begära egentligen. men det var en trevlig liten skara som samlades i allafall. Och lilla E hade en kompis som vi kallar lilla F. Med några månaders längd emellan dem.

Jag upptäckte även att jag tappat en maska på min kurbits mössa. F*N mitt under mönsterstickningen och det blir inte lätta lappa det. men jag får väl se om jag kan fixa till det utan att dra upp allt igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0