Utlottning hos Pyssel och knåp =)

Klicka på bilden kommer ni till utlottningen

Utlottning!


Som jag lovade tidigare ska jag ha en utlottning för att fira mina över 500 Ravelryhjärtan på mina Berceau-vantar!

Det som står på spel är ett garn-kit till ett par Berceau-vantar som innehåller
  • Mönster till Berceauvantarna på svenska och engelska
  • 100g naturfärgat garn
  • 50g grönt garn
  • En stickpåse i lin med Berceau applikationer i filt
  • Stickmarkörer
Det som gäller för att vara med på utlottningen är som vanligt. 1 lott för kommentar här nedan, 1 lott för länkning från din blogg, 1 lott om du blir följare (eller om du redan är det). Använd gärna bilden ovan om du länkar!

Ni har fram till lördagen den 29/1 kl 15 på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0