Ingen bebis har anlänt

Nix hon kommer inte ut verkar det som... En aning tråkigt känns det jag vill ju inte gå mer nu med den stora magen. de här 8 dgr över är ju som nio månder tillsammans. men det finns ju inget att göra åt det. Det har varit en hel del falsk alarm men inget som händer alls =(

Men jag har tittat på tv... Massor av tv... Jag får inte handarbeta för rehab, kan inte gå som jag skall för foglossning så det blir inte att man gör något utan är hemma och tar det lugnt bara.

Men jag har avklarat hela Gilmore Girls alla säsonger, MASH 11 säsonger, Big Bang Theory 4 säsonger, Stolthet och fördom , Solsidan =) och ja en massa annat... Dock känns det ändå jäkligt långsamt och tråkigt.

Dottern hade utvecklingssamtal i måndags och sonen idag så det är väl det jag får ge mig av på snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0