På G

För att hitta kläder som sitter snyggt är det värt att kunna sy =)
Jag vill ha en schysst maxi klänning hittar ingen som duger eller passar i butiken. Problemet är mest tuttarna. Att det inte är tillräckligt löst där över. Att det mest sitter för tight och fan inte är bra. Nu skall det sys. Köpt fräckt tyg på IKEA för billig peng =)
så skall jag göra överdelen efter eget huvud så det passar. När man ammar vill man ha det praktiskt med knappar tex. Som gör att man lätt kan öppna få ut tutten och amma. Sen behöver jag absolut ha Bh under det blir inte snyggt annars.


Hoppas detta kommer bli en schysst kombination. Härlig sommarlätt klänning i tunt härligt bomullstyg. Sen ska det bli lite volym i den genom att jag har ett dubbelt lager i toppen och första delen av kjolen. Då blir den heller inte genomskinlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0