Vad har man gett sig in på =)

När man skaffar 3:e barnet är det inte alls som det första. Jag minns hur jag ville ha en ny vagn med den stora killen och allt var nytt spännande och fantastiskt. Nu när lillan kommit så var det inte alls lika spännande eller att man tvunget ville ha vissa saker/märke. Det blir mer som det kommer.
Vi köpte ny vagn en emmaljunga rills royce men bara för att det var ett billigt vis ex. Fjolåretsmodell som stod på utförsäljning när vi skulle hämta broschyrer. Lånat en bärsjal vilket jag inte haft innan. men den är värd sin vikt i guld. Köpt bilbarnstol på loppis för en hundring mm. Inga nya dyra specialsaker.
Däremot nu har en bärsele inhandlats. Innan hade jag en baby björn som lånades ut någon gång och som aldrig återficks. Den finns någonstans så där får den väl fortsätta vara då.
Nu bestämde jag mig för en ordentlig ergonomisk sak man kan ha länge. Min kompis hade en Beco Butterfly så det var det somd et fick bli. Jag har nu inhandlat en sådan. På eBay för halva priset. Den kostar runt 1700 som billigast i Sverige man kan inte köpa den av utländska hemsidor hur som helst. Men eBay funkade finsk inte välja tyg fullt men skit idet. det är funktionen som är viktig sen blev det en 1000 lapp med frakt.
Hoppas den nu komemr snart och att säljaren i United Kingdom var en ärlig typ men jag har aldrig blivit besviken när jag handlat på eBay eller lurad. Även när det skickats från Kina har de kommit fram och varit bra grejer =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0