Gratitude (igen) och en del annat

Eftersom jag inte fullt blev nöjd med min förra Gratitude så repades den upp och nu så påbörjades den på nytt igen. Vid det här laget har jag ju memorerat mönstret minst sagt så det borde ju gå rätt fort tycker jag.

Men det är full rulle med massa projekt. Dock så är det lite svårt med en uppmärksamhetskrävande bebis som skall ha sitt. Den äldtsta sonen dock har sett till att alla mammas härvor nu är nystade med hjälp av nystmaskinen. Så det var ju väldans gulligt av honom.

Det har ju inhandlats en del garn med sådär en 24 nystan lima frpn Deisy design, 3 härvor Manos wool Classica från garnasinne och semilla från garnasinne och ett alba från garnasinne =)

På projekt listan just nu:

Sticka in mina headset lurar till min nya samsung SII
Gratitude
Bolero upp i från och ner
Pippi tröja upp ifrån och ner
Tvåändstickad tröja upp i från och ner
Ny kofta upp i från och ner med keltiskt mönster, huva och ev trumpetarmar
Raggsockar
Nytt sjal mönster som tar form
Broken seed socks
Haruni
Hals sjal till lilla E

ja så jag är ju inte ensam i min projekt djungel om man säger så. sen har ju med pinner denna fantastiska blogg massor av idéer till mig hela tiden. Minst 2 mönster jag vill göra och inspiriation till ytterligare några.

Vit vinter och sockarna jernhus är ju 2 mönster som står på önskelistan helt klart.

Det var sip'n'knit på fredagen på evas paley och sedan skulle det var lohrs pocket på lördagen som jag tyvärr fick förhinder för. Vilket grämer mig en aning då tantkofta skulle dit. Så det var ledsamt som tusan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0