Öppet hus

Den 16 oktober så packade jag, Lilla E och Kajsa till Lerum för att delta i garnasinnes öppna hus.
Jag fick ju inga bilder med mig tyvärr så himla typiskt men det var skara där. Kändes som ett mysigt stickcafé med ett stort smörgåsbord fast här garn bord och klappa på. Vi var några som stanna länge och några som titta in en kortis. Man kan se lite fina bilder här.
E och jag fick vara med på ett litet foto =)

Det fanns så mycket fint men jag KÖPTE INGET lite ovanligt. Dock har jag ju lite i stashen som behöver minska en aning innan det kommer in mer i huset. Ellar ja jag vet inte egentligen vill man ju bara öka på. Man vill ju ha ett litet bibliotek som man bara väljer bland. Så man kan ta vad man villha och göra precis vad som helst egentligen.

Men det var lite olika människor där bla Visa Lisa med sina fina gratitude runt halsen och Lea som man kan se spännande alster hos. Sen så var det lite gamla bekanta med nya barn. Åsa som äger garnasinne bjöd på söta cupcakes med nystan som dekoration.

Men ni som inte kom det var en miss =) men det kommer säkert fler tillfällen för det var riktigt trevligt och mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0