Ilo garn

Jag har stickat i Ilo garn köpt från Garnasinne

Helt fantastiskt mjukt och underbart det bidde en mössa till lillan som blev för liten =/
Men det är sådant som händer. Mönstret är en ravelry länk danish devil hat.

Garnet heter Ilo yarn babyalpacka var på 25 g och naturvit färg 1000

Helt fantastiskt mjukt och mycket trevligt att sticka i måste jag säga. Det kostar ju några kronor närmre bestämt 43 kr per nystan så ja det är kanske lite i övre klassen. Men jag tycker helt klart det är värt det.

Särskilt om man stickar till barn och gör som jag lite hjälm mössa någon snutte kanske eller söta sköna sockar till en bebis.

Min lilla E som är nu är 11 månader snart 1 helt år verkade gilla det iallafall. För hon lyckades nappa åt sig nystanet och satt och strök det i ansiktet. Så bättre betyg än så kan det ju knappast bli tycker jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0