Hemlis paket och lite annat

Det var varit rätt dött här på sistone. Men jag har haft en massa i mitt liv så bloggen fick prioriteras bort en aning. Vilket alltid är skittråkigt.
Önskar jag vore en sådan där supermänniska som kunde mata ut blogginlägg i tanken.

Men det har kommit 2 hemlispaket sedan sist iallafall

Mars månads hemlispaket. Dottern skrek högt att garnet skulle användas till henne. Hmm får väl göra som hon önskar kan jag tänka mig. Här har jag nystat upp garnet. Det gör jag oftast så fort jag får härvor. Så är det gjort. Knapparna är helt underbara älskar dem =) Så jätte tack.

Idag kom aprilpaketet


Härligt bomullsgarn massa god chocklad till bara mig fina servetter som jag tyckte var superkul att få. Eftersom jag aldrig brukar ha servetter hemma.  Så jätte stort tack till min hemlis. jag har letat lite men hittar inte hennes blogg. Men hon bor i Ljusdal som låter väldans exotiskt =)






























Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Kul att du hittade mig och kul att du gillade paketet :-)

2012-05-04 @ 22:18:58
URL: http://entappadmaska.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0