Stickträff

Igår var jag på en väldigt trevlig stickträff hos Lisa i hennes torp. Var mycket trevligt och vi var 20 glada stickerskor som tagit oss dit. Mitt lilla nytillskott fick åka med. En dotter på snart en månad. Så i December 2012 kom mitt fjärde barn. Eftersom lillan var med blev det inte väldigt mycket foton men några.

Vi var fördelade i två rum. Tyvärr fick jag aldrig heller något foto från rum två. Sen när jag väk satt mig blev jag sittandes där. Trots bebis fick jag ändå stickat en del.



Lillan anlände till torpet.













Det kändes jätteroligt bli inbjuden och det var en fantastiskt skön och rolig lördag. Massor av stickinsperation när man åkte därifrån och nya bekantskape hade man med. Så jättetack till fina lisa som tog sig tid bjuda in till detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0