Gårdagen

Ja jag vet inte vad man ska säga om den. Gjortde psykologi provet kunde svara på 13 av 15 frågor. Sen får vi väl se om jag utvecklat mig tillräckligt Det är ju svårt och veta hur man ska göra. Man håller på och pluggar sen när man väl kommer dit så vet man ändå inte. Man har A4 sidor framför sig som skall fyllas i men man fixar kanske inte allt. Svårt med förnyande argument emellanåt. Man ser bara en liten fråga överst på bladet. Sen vet man jag ska fylla hela detta pappret med mitt svar. HJÄRNSLÄPP!
Sen mindre roligt var att jag gjode min bästa vän lite ledsen. Vi har lite olika synpunkter om saker just nu. Men man kan ju inte gå och bara inte säga vad man tycker heller. Vi kommer säkert fixa till det han är en fantastisk människa och man får bearbeta det ihop. Så får vi se vad som händer =)
Men jag har belönat mig med VIRKNING nu äntligen. Börjast virka disktrasor. Tror dock den blev lite bred. Men det är ju första man får ju testa sig fram. Ska försöka få iop bilder nu snart med. Hittat kameran iallfall. men det ska ju fixas med allt också. Hmmmm lite lat. Virkat både vantar och annat på sistone. Håller även på att fixa flera mönster som snart ska läggas ut med hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0