Ja

Jag har lyckats skala potatis trots gipsad höger hand tjohoo. Detta innebär att det inte blir smörgås till lunch. Vilken lycka.
Det börjar ta på mig. Handen är tun g och otymplig mest av allt är det irriterande att inte kunna virka, sticka eller annat handarbete. Sen måste den vara iu högläge med. USCH!!!!
Idag så är det dans för dottern. Hon har kompis vecka så man får ta med en kompis. detta kommer hon på 22.00 igår. När ho skulle sova. Självklart ansågs det att det genast skulle ringas runt till alla i klassen. Lyckades hindra detta nogorlunda. dock får jag möta henne på skolan idag och se om lämpligt barn kan kidnappas. Jag kom ju med förslaget att brodern kunde förlja med men då fick man ju nästan halspulsådern avbiten.
Helgen har förlupit lugnt och sansat. Fötutom ett elavbrott i hela kvarteret i fredags.
Sen TRADERA det är ett gift man sitter hemma ensam, uttråkad och glor på tradera. Helt plötsligt behöver man saker man inte visste man behövde. Underbart. Ledsen barn blir inga julklappar iår mamma ska lösa ut tradera vinster. Hmmm.
Just nu docj fyndar jag broderi. Billigt väldigt billigt hoppas jag samt en hushållsassistent. Min förra kille ioch jag fick en av hans mormor från 70 talet med massa tillbehör. Trots att det var det enda jag ville ha fick jag ju självklart inte den. Den ska damma i hans skåp. För plocka fram den på deår vi har varit ihop har han  inte. Det kommer hanaldrig göra heller.

Kommentarer
Postat av: Mållgan

Beställde lite julklappsgarn i kväll och då kom det visst med ett nystan till min hemlisvän också :). Kanske något att se fram emot när du kan använda din hand igen. Krya på dig!

2009-11-24 @ 01:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0