Näsa

Ont i näsan svårt att sova och torr i munnen. Eftersom jag inte kan andas genom näsan så ligger man som en dreglande hund med öppen mun i sängen. Snarkar antagligen med och beter mig som en gris. Kanske är grisinfluensa man har eller? Förhoppningsvis bara en sådandär väldigt manlig förkylning. Ni vet vi kvinnor snackar om att föda barn. JA det är skitdålihgt skämt jag vet.....
Det har blivit lite dåligt med bilder just nu. Hittar inte kamera sladden. Vilket är lite tråkigt då jag gjort massa vanatar och håller på med sockar. Lite prsenter och julklappar. Tycker faktiskt det är riktigt kul. Väntar på ett jättefint broderi med. Som jag hoppas kommer innan jul då min kompis ska få det färdig broderat i jul och födelsedagspresent.
Men lite orolig för att jag inte skall hinna då det liksom inte är beställt från USA ännu. Ooooops!
Mren de har lovat ta hem det så man väntar och väntar...

Kommentarer
Postat av: metamorphosis

Tack för kommentaren på min blogg ang. regnbågstunikan! Det är just regnbågsfärgen av Kauni som jag använt. De kallar den EQ (varför så trista namn?!)



Hoppas förkylningen ger med sig!

2009-11-05 @ 18:13:08
URL: http://metamorphosis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0