Rädd

Ja jag är rädd för operationen imorgon. Inte för ingreppet utan den enorma SPRUTAN..... Bedövningen som skall in, lokalbedövningen som gör så ont att få sen gör så ont när det går ut. Hmm hade tänkt sticka fina strumpor till min hemlis men det får läggas på hyllan. kan ju inte nu när handen kommer finnas i gips 2 veckor sen som ett öppet sår 2 veckor.
Men jag jag svettas är nervös och bläh. Sist ringde de in mig på 10 min. Hann inte reflektera alls nu är det planerat jag vet om det. Jag öär livrädd. Så ingen som kan följa mig =(
Men man får ju vara stora tjejen och knalla iväg va tusan sen är båda fixade och då jäklart. Det ska vridas upp konserver med bara händerna. Eller ja det ska bli skönt inte ha värko när man jobba, sover, går på dass tror ni fattar grejen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0