Tävla hos Medea

Tack alla och dags för tävling!

Fick just se att det gått ett halvår sedan jag satte in en räknare på min sida och besökarantalet närmar sig helt otroliga 30 000 besökare sen i början av maj. Undrar just hur många det hade varit om jag satt in räknaren för två år sedan när jag startade bloggen?
Det måste såklart firas! Jag tycker själv att det är så kul med tävlingar lite här och var och nu är det dags att vinna något hos Medea.
Vinsten blir... någonting sytt & någonting salt. Jag har ingen bild på det sydda än men vinsten blir en ekomatkasse sydd av mig (jag håller just på att tillverka en hög) och en liten burk med Camarguesalt från mitt område i Provence.För att vinna skriver du en kommentar här i inlägget och vill du ha två lotter skriver du om det i din blogg och länkar hit. Om du inte har någon blogg så kan du skriva det i kommentaren och självklart kan du ändå va med i utlottningen. Låna gärna en av bilderna!

Tävlingen håller på till och med den 18 november för då ska jag dessutom ha skrivit 30000 ord i min NaNoWriMo-bok. (Jag skriver en bok i november tillsammans med tusentals andra i hela världen. Vi skriver varsin såklart... )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0