Fan fan fan

Jag behöver större virknålar och var får mantag idet och hur och när. Eller jo jag vet men har bara inte tid. Ska fixa merd allt. Min kompis ville ha tillbaks en annan kompis gps somjag haft för att kunna geocacha. Visst inga problem klart de kan hämta den....

Men vänta nu???? VAR ÄR DEN???

PANIK

Jag har bokstavligen vänt upp och ner på lägenheten i jakten på den. Man tappar inte bort en gps för 4000 spänn bara så där. Hmmm tänk tänk tänk.....

Visste ju jag haft den och att batteriet hade tagit slut när jag hade den. Så var är den. Vänder upp och ner på båda tupperrware väskorna. Nähä inte där inte... Kollar alla väskor, jackor och ev andra ställen inte där heller. I panik msnar jag med kompisen som skall hämta den. Med gråten i halsen och paniken i kroppen förklarar jag DEN ÄR BORTA....

Vad får jag tillbaka jo lugna dig i värsta fall får jag väl köpa en ny. Hmm vaddå bara så där tänkte jag. Då fungerade hjärnan igen. Eba hade varit på pyjamasparty jag hade ju hämtat henne efter och haft med den. Skulle ju kolla hur långt det var till den där cachen jag visste var i närheten. Den ligger ju i påsen hon hade med sig dit med hennes grejer.

Så ska man köpa en teknisk kul pryl för nytta och nöje tipsar jag varmt om Garmin Oregon 400t. Så super och lätthanterlig och geochacar man är det toppen.

Så den är tillbaka den fantastiska GPSen som jag vanligtvis har opererat fast vid mig.

Varför är allt alltid på sista stället man letar ;o)






Kommentarer
Postat av: nikolina

hej jag har frågestund , kika gärna in & ställ en fråga ;D

2009-10-16 @ 19:01:52
URL: http://celebija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0