För oss med lite mage

Jag tycker verkligen det är hopplöst. Jag har tidigare varit smal men tidne har tagit sin rätt. Nu står man där med mage =( visst ska man tucka om sig själv men allt har ju lagt sig på ett ställe. Hittade detta på Gina Tricot och den är helt suverään. Jag känner mig snygg i den. Snygga tajta jeans till eller ett par schyssta tajts.


Den finns i olika färger och passar garnterat alla. Man får väl ändå säga tack Gina Tricot =) Nu har jag köpt 2 en vinröd och en grön. Fler kommer antagligen att inhandlas med deras finma kofta som matchar bra till.


Hösten knappar in ordentligt och man känner lite det är dags kanske jacka. Själv siktar jag in mig på+ en kappa. Följande har jag beställt från H & M:

Så otroligt snygg. Snyggt snitt och passar till det mesta och som vanlihgt H&M:s låga priser. Under 800 kr får du denna riktigt snygga kappa.



Kommentarer
Postat av: lollo

Tänka sig..Jag har köpt den svarta cardigan på Gina.

Jag gillar deras kläder.Bra priser har dom alltid.

Fin blogg du har..kollat runt i den.

Ha en bra dag!/lollo

2009-10-06 @ 15:05:28
URL: http://lollopettersson.bloggagratis.se
Postat av: Maria

Tänk dig då det där lilla bekymret att man har mage OCH inga "tits"..... Hehehehehehehehe....det blir många skratt i provrummen kan jag ju lova...En blus om sitter tajt runt magen, men en massa luft upptill... Man kan ju undra varför jag är jeans och t-shirttjej ;)

2009-10-13 @ 12:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0