Funderar

Jag undrar om min granne försöker ta sig in till mig? Det låter så och inte genom dörren utan via taket/väggen....
Blir lite tokig på detta det låter ofta med. Så bor man i andrahand i en bostadsrätt =(
Grannen under röker i trappuppgången och har en aning vildsint hund verkar det som. I trappuppgången jämte så bor det ett par som antingen festar eller bråkar (ibland kan man tro de är i min lägenhet). Just nu vet i fan vad som händer men det dunkar och dunkar i väggen. Går de på toa hörs det som värsta skräckfilmen i min lägenhet.... Skit ska det vara så här?
Måste FLYTTA!!!! Men det är ju lätt i en storstad som Göteborg.... De lediga lägenheterna verkligen breder ut sig på rad.
Hmmm det är bara att leta har ju bara stått på boplats i 5 år utan att lyckats få ett erbjudande en enda gång.
Alla vill ha en singel 2 barnsmor som hyresgäst somlever på existensminimum JEPP så är det. Sen vill man ju inte flytta så barnen som nu etablerat sig i en skola ska behöva byta heller. De vill man ska kunna gå kvar faktiskt iallafall tills 6:an.
Vi bor i ett bra område med bra skola och kommunikation vilket innebär nej jag vill inte byta bort det men jag behöver en större och helt klart bättre lägenhet. Dags att kola på att köpa kanske......
Hmmm nu strömmar det konstigt i elementen. Det ska det nog inte! Undra om jag har en seriemördare på övervåningen förklädd till en mycket gammaldam...

Kommentarer
Postat av: eemmayouknow

svar: som sagt, jag har aldrig påstått att jag är överviktig, men jag har gått upp 3kilo på kort tid, och det oroar mig. för fortsätter jag gå upp så kommer jag bli överviktig så småningom, så om jag håller mig på 50kilo istället för att öka hela tiden, så slipper jag gå ner sedan istället..

Kram

2009-10-19 @ 08:19:59
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0