Fy Kappahl

För en gångs skull såg jag fram emot att shoppa. Kappahl Vintage stories hade tagit mig och jag satte mig på bussen för att kolla in detta.

Men vad kan jag säga. Så fult. Allt var så snyggt på nätet och på alla bilder men i verkligheten så var allt billigt, tråigt, illa passform och billiga tyger. Man skulle kunnat göra det så mycket bättre. Jag som verkloigen älskade designen på flera kläder men det bara förstördes av de fruktansvärds tygerna.

STOR TUMME NER FÖR VINTAGE STORIES by Kappahl. Lägg pengarna på något annat i höst =)


Kommentarer
Postat av: Anna

Hei :D Jeg lurte bare på om Bloggtrafikk virker, hvor mange besøkene får du pr. dag ? :)

2009-10-19 @ 14:16:27
URL: http://www.annafaa.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0