Morgonstund...

Natten har varit en plåga ett barn som inte kunnat sova för ont i örat det andra barnet har inte sovit pga det första barnets öra. Underbart... Nu skall de upp och iväg till skolan. Deras mamma har heller inte kunnat sova pga örvärk.
Det bästa är att det äldsta barnet skall till tandläkaren sen kl 9 vilket innebär att man hinner inte smygsova lite innan det heller. Men det hade varit välbehövt. Nu sover båda barnen en i min säng och en i sin säng. Fullt påklädda för de är aå trötta och om ett par minuter är det dags att gå till skolan. Mmmm underbart (sakasm). De stackars små liven. Tur de inte har så långa dagar och tur det inte är öroninflammation.

Men natten fick jag iallafall massa blogg idéer vilket jag självklart inte alls minns idag. Så so long. Vi får väl se om det återkommer.

Dock funderade jag på uttrycket laid back. Många personer anser att det är det de är men hur kan det avgöra de. Borde det inte vara de som är runt omkring som vet det bättre. Jag har flertalet änner runt mig som anser sig själv vara detta. Men i självaverket är de småhysteriska och skulle helst ha koppel på sina pojkvänner. Eller så har de en pojkvän som verkligen är det och det kan man ju inte hantera. Antligen är det pga dramat jag har mest manliga vänner.

Så nu får vi se vad denna dag ger =) förhoppningsvis åker gipset av i morgon =) ännu bättre. Skönt kunna soa som folk igen.... Vi höres lite senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0