Today

Det var shopping idag som jag tidigare sagt. Orkar inte riktigt fota klänningen ännu men hittat snygga svarta pumpa från Complement på Åhlens pris 399 kr helt ok. Kommer också passa min nya vinröda Stockhlm klänning från MQ. Efter ca 45 prövningar av diverse klänningar så äntligen. Vet inte om det var trötthet eller bara ta va fan som passar. Men ja nu är det odnat.

Ni har vär inte missat att MQ har rea just nu också, Fick tag i en snygg vardags klänning från 365 sunshine det var 50 % off. Kallar jag helt klart ett fynd måste jag säga. Rutig och fungerar väldigt bra till jeans eller jeans tughts med mina dr Martins stövlar. För ja jag har ett par specialeditions höga med ros och döskalle på. Älskar dem och det var en lång process innan de faktiskt inhadlades.

Min tjocka mage och mina llt för stora tuttar var i vägen för mitt första val idag. Hittade en snygg klänning från Paris Kate & I på MQ. men största sizen var 42 skulle behövt en 44. Visst de funka men jag gillar ha kläder som faktiskt passar. Men jag är ändå nöjd. Lite sur bara att MQ inte visar sitt sortiment på sin hemsida så jag kan visa.



De tilltänkta strumpebyxorna från Twilfit ca 200 kr. Dock kommer de vinröda om de blir dem vara i svart eftersom klänningen är i vinrött. Sen de andra i svart och lila finns med vinröd dekoration istället så de matchar klänningen. men i slutändan blir det nog bra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0