Vintage stories by Kappahl

Kappahl släpper en ny kollektion den 19 okt. Jag känner i hela kroppen att jag vill ha fler utav sakerna men pengarna kommer ju inte riktigt den dagen. Dock ska det nog inte vara några problem hoppas jag. Det som är lite tråkigt är att ofta när man handlar på Kappahl är deras bilder snyggare än kläderna i verklighet. Denna gången hoppas jagverkligen inte det kommer vara så. Jag skall bort den 23 okt och vill ha något riktigt schysst på mig. Då skulle något i denna kollektionen passa ypprligt. Här kommer lite smakprov:

Jag har inte fullt bestämt mig men den superfräcka 1800 tals inspirerade kavajen är ett måste i min garderob iallafall. Tur är att det är inte så dyrt så man kan ändå köpa flera plagg.  Sen någon av klänningarna kommer vara super på festen. Men jag har lite mage och ganska fyllig byst så det gäller att de ska se snyggt ut med. Man vill inte att magen sticker ut mer än brösten tex =)
Så jag ska helst inte ha något som smiter åt runt magen utan hänger fritt efter brösten. Sen ska materialet vara rätt så det inte lägger sig runt magen så man ser gravid ut. Mycket med att vara fin alltså. Men nej jag vill ju ändp vara snygg. Jag har stl 42 och ibland 44 och det kan vara svårt hitta bra som sitter snyggt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0