Virkat

Nästan virkat klart mina Mary Janes nu använde Flox garn som var nytt och spännande. I det närmasta har massa projekt hamnat på agendan. Bla letar jag mönster till brudkronor =) sk abli spännande att försöka virka. Populärt på 60 och 70 talet men är en återkommande trend lite Shabby Chick...

Sen har jag bara grävt ner mig i olika bloggar med virkningar och stickningar. Ska lägga upp en hög länkar snart så ni kan läsa dessa härliga tjejers bloggar. Toppen med både idéer och massa mönster.

Tradera har varit grejen nu också härliga garner och olika mönster som lagt bud på. Tjoohoo hoppas jag får dem väntar med spänning. sen har jag anmält mig till en bytargrej. Te & Garn =) hos sticka mera. Man sänder ett paket med te och gran till någon man blivit tilldelad så får man ett tillbaka med något kul i. Så spännande anmäl dig du också.


Kommentarer
Postat av: Anita Larsson

Hejsan

Såg idag (5 dec) att du var inne på min hemsida i oktober och tittade på mina brudkronor.

Jag har mönter till alla kronorna. Jag har fler kronor som jag inte lagt ut för de är inte riktigt färdiga...det fattas pärlor på dem. Är du intresserad av mönster så kan jag ordna det åt dig om du vill.



Hälsningar

Anita Larsson

2009-12-05 @ 21:25:26
URL: http://www.nogg.se/anitashandarbeten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0