Längesedan sist

Nu var det längesen jag skrev. Men det har hänt massor sen sist eller ja det borde det ju gjort.

Stickningen har legat nere en aning. Varit så mycket annat som måste prioriteras.

Har flyttat in hos pojkvännen med bohag, barn och katter Nu ska vi bo hos honom tills det blir inflytt i nya lägenheten. Den ska stå klar i okt och det känns spännande. Äntligen mer plats dock får nog inte vävstolen plats att stå uppe hela tiden. Den får nog vara en aning ned och upp objekt. Upp ett tag väva sen ner ett tag. man får effektivt använda den när den väl är uppe.

Spunnet lite mer garn. Har natur ull att spinna av men börjat spana lite på andra fibrer. Vill ju spinna lite finare kvalitet känns det som. Eller man får ju prova iallfall. Fibrer kan ju bete sig en aning olika.

Stickar ja lite blandat verkar som jag kommit in i en fas där inget blir klart riktigt. Allt blir lite halvdant. Men har beställning på mössa till bebis så den får bli klar i helgen iallafall. Det ligger lite till fotografering med som ska upp.

Sen har jag bytt jobb nu går jag en utbildning till spårvagnsintruktör. Om 13 veckor är det klart och förhoppningvis ska jag då få utbilda nya förare.

Kommentarer
Postat av: ▲ p i n k n a t i o n . s e

Hejsan! Läste att du var sugen på Carpe Diem-ringar, jag har en auktion ute just nu med dom:

http://www.tradera.com/Nya-ringar-OXXO-Carpe-Diem-storlek-17-auktion_240504_113186239

2010-05-20 @ 20:55:26
URL: http://pinknation.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0